هفته کلیدی برای مسی، بارسلونا و ال کلاسیکو
نوشته شده توسط : مجید
به گزارش "ورزش سه"، وقتی ماه گذشته مسی در بازی مقابل لاس پالماس از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد، پزشکان بارسا مدت زمان دوری او از میادین را 8 هفته پیش بینی کردند؛ بدین معنا که اگر همه چیز خوب پیش برود، او به موقع خواهد توانست خود را به ال کلاسیکو برساند اما هرچه روزهای بیشتری را پشت سر گذاشتیم، مصاحبه های مربیان و مدیران باشگاه بارسلونا نشان دادند که ممکن است مدت زمان بهبودی مسی به درازا بکشد و او نتواند خود را به بازی حساس مقابل رئال برساند.

امروز نشریه اسپورت، تیتر یک خود را به همین مساله اختصاص داده و عنوان کرده بود که مسی نمی تواند به موقع به ال کلاسیکو برسد. با این حال، موندو دپورتیوو کمی خوشبینانه تر به وضعیت مسی نگاه کرده و در گزاش ویژه خود، همه چیز را به نتایج تست های پزشکی امروز صبح و فردای مسی موکول کرده است.

در گزارش موندودپورتیوو قید شده است که در حال حاضر مساله حیاتی و مهم برای مسی و بارسلونا این است که او 100 درصد آماده به میادین بازگردد و اینکه بازگشت او هیچ ریسکی به همراه نداشته باشد. تا به امروز، تیم پزشکی بارسلونا کاملا در این زمینه محافظه کارانه عمل کرده است. آنها هیچ تاریخ معینی برای بازگشت مسی معین نکرده اند و بیشتر، توصیه شان بر این بوده که به مسی برای رسیدن به ال کلاسیکو هیچ فشاری وارد نشود.

به همین دلیل بود که هم لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا و هم تاتا مارتینو، سرمربی تیم ملی آرژانتین، در مصاحبه های خود به مسی توصیه کردند که بدون توجه به ال کلاسیکو، به بهبودی کامل پای مصدومش فکر کند. مارتینو او را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد و انریکه نیز دو روز پیش بازگشت او برای حضور در ال کلاسیکو را غیرضروری دانست.

این روزها مسی زیر نظر فیزیوتراپ معتمد خود "مارسلو داندره آ" مشغول کار کردن است و در حالیکه کمتر از 20 روز دیگر به ال کلاسیکو باقی مانده، ازجانب باشگاه بارسلونا هیچ اصراری برای رسیدن او به ال کلاسیکو مشاهده نمی شود. شاید درخشش زوج نیمار و سوارز که پس از مصدومیت مسی، به تنهایی هر 13 گل بارسا در 5 بازی اخیر آبی اناری ها را به ثمر رسانده اند، در کاهش فشارها روی مسی بی تاثیر نبوده باشد.

درهر صورت باید برای تعیین وضعیت مسی، چند روز دیگر نیز صبر کرد. نتایج تست های پزشکی امروز و فردا نشان خواهند داد که نابغه آرژانتینی تا چه اندازه برای رسیدن به ال کلاسیکو شانس دارد؛ هرچند که تا به امروز، این شانس بسیار اندک ارزیابی شده است.

 




:: برچسب‌ها: مسی، ال کلاسیکو ، فوتبال ، دلاوران ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: